show

13 Şubat 2012

DR.OETKER'in CHEESECAKE

Her yılbaşı akşamı mutlaka pastamız olur..Ama ben bu sene bir türlü tuturamadım :( Ya keki söndü kabarmadı ya da kreması olmadı...Yani yapamadım. Amma elimin altında acil durumlar için Dr Oetker'in  çeşitli ürünleri bulunur.Dr.Oetker  Cheescake Yap;Toplantımıza katıldıkları zaman hediye ettikleri ürünler arasındaydı. Fırsat bu fırsat dedim ve denedim..Gerçekten hem pratik hem de lezzetli..


 1 Paket Dr.Oetker in Cheescake Yap Ürünü.Tarifteki gibi hazırlayın. Ben üstüne yine Dr.Oetker' in Ahududulu Çilekli Sosunu da hazırlayıp üzerine döktüm.Böylece yılbaşını ilk defa cheescakele kutlamış olduk! :)


Bu da Kıvanç' ın dört gözle beklediği mum üfleme anı :))
Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. Şenizcim günaydın, gerçekten de zayıflamaya ihtiyacın yok senin. Tatlıya gelince..Hepimiz özellikle biz kadınlar için geçerli bu kural, dizginlenemeyebiliyor..Ben bunun için, yazıdaki kuralları uyguluyorum. Benim oğlan büyük ve şehir dışında olunca, evde ıvır zıvır yapılmıyor bizim. Ama karnını normal gıdalarla sürekli tok tutarsan, kan şekerin düşmedikçe tatlı ihtiyacını azaltabilirsin. Ekmeği gerekiyorsa iki dilime çıkar, o zaman daha uzun tok kalırsın ve tatlıyla alacağın kaloriden çok daha az kalori almış olursun..Naçizane bir önerim olsun arkadaşım:)) Sevgiler, iyi mesailer.. Serap, Lezzetli Somunlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler .. Bizde çocuklar için illa kek,börek, tatlı yapıyorum..ee tabii yemeden de durulmuyor :) Kesinlikle doğru söylüyorsun.
      Bu yazışmamızın nedeni sevgili Serap'ın ( yani lezzetli Somunlar blog sahibi ) Nasıl Kilo Alıyoruz? ( gıda değişimleri )yazısı ile ilgilidir. Okumanızı tavsiye ediyorum..
      Sevgilerimle

      Sil