show

23 Haziran 2014

ÇİLEKLİ MAGNOLİA PUDİNG

Merhabalarrr.
Blog dünyasında fırtına gibi esti bu puding.
Çilek mevsimi tamamen geçmeden bu nefis,hafif tatlıyı deneyin mutlaka.Hem sütlü... hem meyveli....Sunumu ile göz dolduran bu tatlıyı beğeneceğinizden eminim.:)


MALZEMELER
  • 1 lt süt
  • 2 yumurta sarısı
  • 1 su bardağı tozşeker
  • 3 yemek kaşığı nişasta
  • 2 yemek kaşığı un
  • 1 paket Vanilya
  • 1 poşet krem şanti
ÜZERİ İÇİN;
  • 2 paket yulaflı bisküvi ( orjinal tarifte Bebe bisküvisi var )
  • 8-9 adet Çilek
  • 1 adet muz ( ben koymadım. İsterseniz bırakabilirsiniz)
Öncelikle sütü,yumurta sarısını,unu ve nişastayı, toz şeker geniş bir tencereye koyup karıştıra karıştıra pişirin. Koyulaşınca bir kenara alıp soğumasını bekleyin.
Bu arada bisküvileri rondadan geçirin.
Puding soğuyunca toz krem şantisi ve vanilyayı ekleyip mikserle çırpın.
Ben servis için dondurma kaselerini kullandım.
Dondurma kaselerinin alt kısmına bir tatlı kaşığı kadar bisküvi tozunu koyun kenarlara dik dik kestiğiniz çilekleri yerleştirin.ortaya pudingden bir kaşık,üstüne yine biraz bisküvi tozu ve isterseniz araya dilimlenmiş muz yada çilek koyup bir kaşık daha puding koyun en üste bisküvi tozu ile bitirin.
Süslemek içinse üzerine dilimlenmiş çilek.


Afiyet olsun. :)

1 yorum:

  1. Hakikaten cok guzel olmali ki cok yapildi.Deneyeyim Ben de.eline saglik.

    YanıtlaSil