show

16 Haziran 2014

6.İZMİR YEMEK BLOGU YAZARLARI ETKİNLİĞİ

Merhaba.


Geneleneksel toplantılarımızdan 6.sını da oldukça güzel bir ortamda gerçekleştirdik. Yazım biraz geç oldu. Hayatın koşuşturması bir türlü fırsat vermedi. Toplantımıza keyifli geçti ama benim keyfim pek yerinde değildi. Daha önce söz vermemiş olmasaydım katılacak durumumda yoktu açıkçası. Neden mi? Komşumun eşi vefat etmişti bir gün önce.Sevdiğimiz, sıkça görüştüğümüz bir aile oldukları için çok üzüldük.:( Hani bazı insanlar vardır ailenizden daha yakın olur size. Bizim içinde öyleydi. En acı tarafı ise kızının düğününe hazırlanırken Babanın cenaze törenine katılmak oldu. Mekanı cennet olsun Erdoğan beyin. Ailesinde sabır..sabır..sabır .
Hayat bu işte! Neler için plan program yapıyorsun,Allahım karşına neler çıkarıyor.
Gittim toplantımıza...İzmir'e en yakın mesire yerlerinden biri olan Yakaköy- Çiçekliköy'ün içinde PİNO Restaurant'ta toplandık.

Komitedeki arkadaşlar, herkese hediyelik lokumluklar hazırlamışlardı. İçindeki sakızlı lokumun tadı da kokusu da enfesti.Kahvemizin en tatlı eşlikçisi.
Masamızın üstündeki detaylar ve hatıra çerçeve sevgili Şerife'nin (Ugurbocegimleafiyetle) eşi tarafından yapılmış,teşekkür ederim.


Masalarda ise yok yoktu. Mekan olarak oldukça güzel.Açık kapalı alanları olduğu gibi çocuklar için de ideal bir yer.Yeşillikler içinde ....Şöyle bir nefes almak ve harika kahvaltı yapmak isterseniz aradığınızı buldunuz.:)






















Hani bizbize denir ya öyle bir toplantımız oldu. Arkadaşlarımız çok ince düşünüp LÖSEV' e katkı yapalım demişlerdi. Bu destek hepimizin çok hoşuna gitti.  Bu arada en büyük jeti Sevgili Petek(izmirbutikkurabiye) arkadaşımız yaptı. Alkışlarımızı ve kalbimizi bir kez daha kazandı. El emeği göz nuru yaptığı örgülerini ufak bir meblağ karşılığında LÖSEV'e bağışlanmak üzere satın aldık. Bu yüreği büyük arkadaşımız sevgilerin en büyüğünü haketmiyor mu?Seni seviyoruz Petek'ciğim.


  Bana da sevimli bir örgücük çıktı. Kıvanç bayıldı.  :)

Telaşsız,bol sohbetli bir toplantıyı da böylece geçirdik.Herşey için teşekkürler.Ellerine, yüreğinize sağlık.
 Blog yazmama teşvik ettiği için Sevgili Elvan'a (Bocuruk) bir kez daha teşekkür ederim .
Fotoğraflarından faydalandığım Sevgili İsmet'e (lezzetkahvesi) teşekkürler.

Bir sonraki toplantı için komite üyesi olarak seçildim.
Benimle birlikte Müjgan Hanım ( Sofrakeyfim), Oya (İzmirdenlezzetler),Selda(Selda'nın mutfak defteri), Gözde( gözdetarifler), Fatma (Fatoşçatadlar)  var.  İşimiz zor! Allah bize yardım etsin.:)


Sevgilerimle..

6 yorum:

  1. Gozumde iki damla yas oldu.Sagolasin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az bile söyledim. Canım tekrar ellerine yüreğine sağlık.öpüyorum çok. :)

      Sil
  2. Şenizcim,
    Toplantımızı çok güzel anlatmışsın. Ben yıl sonu koşuşturmaları nedeniyle henüz yazamadım. Blog yazmana teşvike gelince o kadar güzel lezzetler yedim ki elinden bunları paylaşman lazımdı :) Vesile olabildiysem ne mutlu bana.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Ama yapıp yedirmek daha kolaymış blog yazmaktan :)...Zaman bulup bir iki satır bile yazmak gerçekten çok iyi geliyor.Her post hazırlığında aklıma geliyorsun,minnetle anıyorum.Sağolasın. Sevgilerimle

      Sil
  3. Çok güzel bir gündü. Çok güzel yazmışsın. Ellerine sağlık Şenizcim.

    YanıtlaSil