show

29 Aralık 2011

2012 HOŞ GELİRSİN İNŞALLAH

2011 e girdik...derken bir de bakmışız ki son günlerini sayar olduk. Zamanın hiç acıması yok arkadaş! Bu ne hız,atlı mı koşturuyor ardından ( annem çok kullanır bu lafı  :)) ). Acıyla, tatlısıyla, zoruyla,kolayıyla geçti gitti...Umutlar başka seneye kaldı.Yapamadıklarımızın muhasebesi 2012 ye devretti :))
Bu sene olmasını istediğim o kadar çok şey var ki; Öncelikle sağlıklı yıllar diliyorum.Sonra İnanç için iyi bir üniversiteye girmesini ( çok çalışması gerek çokkk ), şöyle uzuuunn deniz tatili, işimde artık yeni bir ünvan (senelerdir aynı ünvandayım,sıkıldım artık :)) ), maaşlara zammm :) ,v.s. v.s. v.s.
ŞİMDİDEN SESLENİYORUM !
Eyy 2012 :))
Zaten sormadan kafana göre geliyorsun, efendi gibi gel, efendi gibi git..
İstikrarlı ol, akıllı ol,sağlam ol.. 1 verip 2 alma, insanın canını sıkma, çileden çıkartma.. Şunun şurasında 365 gün ömrün var, tüm güzelliklerini ver ve adabınla çirkinleşmeden git..
"Ne milenyumlar gördüm ama bunun gibisini görmedim süperdi" dedirt.. yapabilirsin sende o potansiyeli görüyorum ben..sen 2012'sin göster farkını ;))
akıllı ol...:)))
Aslında bu yazı ne güzel anlatıyor!!! :)) Hem gözdağı, hem de iyi dilekler...
HOŞ gelir, HOŞ gidersin  inşallah ..
Herkese dostluk,sevgi,barış,mutluluk, huzur getirmesi dileğimle...MUTLU YILLAR!!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder