show

07 Mayıs 2014

BİR HAFTA SONU DOSTLARLA...

Merhaba..
Yine uzun bir ara verdim değil mi? Oluyor bazen. Bu sefer dolu dolu geldim ama.Affedilir mi bilmem.:)
Eski site komşumun kızı doğum yapmıştı. Sevimli , beyaz bir oğlu oldu. Akabinde sünnette ettirmiş.Komşularım "hayırlı olsun"a gitmişler ben yokken.eee şimdi gezme sırası minik Can oğlumuzda..:) Sıra ile komşular çağırdılar.İştirak edebildiğim kadarıyla ben de bulundum.Geçen hafta sonuda bana geldiler. ...
Büyük bir zevkle hazırlığımı yaptım. Listem uzun oldu azıcık (!).

Öncelikle Minik Can ve abisi Demir için sünnet kurabiyeleri hazırladım. Sonra Can bebek için ayrı hoş geldin kurabiyeleri. Can için yaptığım çubuklu kurabiyelerde bayağı zorlandığımı söylemeliyim. :) işin acemisi olunca aksaklıklar çıkıyor. Ama sanırım beğendiler.Süpriz oldu. :)
Demir ve Can'a sağlıklı,başarılı ömür diliyorum.



Misafirlerim için;
TUZLULARIM


TATLILARIM

Sohbetle birlikte ne iyi gider?
Tabii ki kahve..

Tariflerimi ilk fırsatta sizlerle paylaşacağım.
Mutlu, sağlıklı günlere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder