show

21 Ocak 2014

BİSQUİT' TE TADIM ETKİNLİĞİ

Kordon'da güzel bir mekanda tadım etkinliği için toplandık. Sıcacık, sevimli bir o kadar da espirili güzel bir ortam BİSQUİTTE. Bornova Küçükpark-Gaziemir Optimum AVM- Alsancak Kordon ve Manisa Magnesia AVM de şubeleri var.






Ortamı ne kadar eğlenceliyse Menüleri de oldukça eğlenceliydi  BKNZ.

Arkadaşlarımız farklı tercihlerde bulundu. Ben İskender soslu köfte istemiştim ve yanına da çok methettikleri
Ayranova;İçinde salatalık parçaları ve nane var. Salata sosları da güzeldi.
Bizimle ilgilenen yetkililere de sonsuz teşekkürler.


Eee bu kadar sıcak bir mekan da bizde güzel sohbet etmek şansı bulduk.




Sevgili Cafe Portakal, sayende güzel bir mekanı tanımak ve hoş sohbet etme olanağı bulduk.Herşey için teşekkürler.Ayrıca fotoğraflar içinde.:)
Kahvesiz muhabbet olur mu? Olmaz tabii...


Bir daha ki gidişim de şu mozaik pastadan deneyeceğim.


Başka toplantılarda görüşmek üzere,sevgi ve mutlulukla kalın.

4 yorum:

  1. Şenizcim güzel bir tadım etkinliği daha , yazını keyifle okudum gelemediğim için üzgünüm İnş. bir dahaki sefere görüşmek dileğiyle....

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli bir yazı.Tanıştığıma da memnun oldum.Tekrar görüşmek dileğiyle.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş canım..Mekan da süper:)Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Böyle sempatik bir mekanda sizinle tanışmak çok güzeldi. Umarım en kısa zamanda tekrarlarız...
    Sevgiler
    Sevilay

    YanıtlaSil