show

24 Aralık 2013

#YEMEKFIRTINASI 16.GÜN...CANIMIZIM ÇEKTİĞİ ...PATLAMIŞ MISIR :)

16.Gün ödeviiiii....

16. gün: Akşam TV karşısında atıştırmaktan hoşlandığınız, sevdiğiniz atıştırmalık tarifiniz nedir? En çok ne izlerken canınız çekiyor. :)) Paylaşın bizim de canımız çeksin :))

Evimizde en çok talep gören patlamış mısırdır. Şöyle koca bir kase ...Tuzlu yağlı..patlamış mısır! Hele güzel bir de film varsa..Bazen döke saça ,bazen şuursuz ! yenilir. :)
Büyükçe bir tencereye mısırları dolduruyorum.Üzerine sıvı yağ ve bolca tuz ekiyorum.Bir güzel karıştırıyorum. Kapağını kapatıyorum.Tencerenin altını açıyorum. Arada karıştırıyorum.( daha patlamaya başlamadan ). Patlamaya başlarken tencereyi sallıyorum.Hepsi patlayınca da koca kaselerde çocuklara .....


Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder